Thursday, October 21, 2010

.:Jamuan Akhir Rayer:.

pada tanggal 12hb Okt 2010 bersamaan 04 Zulkaedah 1431H telah berlangsungnyer jamuan JPTM & JPU..
akhirnyer dpt gak JPTM & JPU bergabung tenaga utk menjayakan jamuan tersebut..
jamuan tersebut membawa makna sbg jamuan perpisahan juge..sedih doh..
klu stil rezki aku, taun dpn aku de lg..bekeje d LeZaS a.k.a Lembaga Zakat Selangor..
bile pk2, dh 2 tahun lbh aku bekeje sbg staf sementara kt LeZaS nih..
aku igt lg 28hb jan 2008 aku d minta lapor diri d LeZaS tp aku lupe nk tnyer kt mne, aku terpegi la plak LeZaS kt Klang 2 a.k.a Kaunter Klang..
abeh aku telambat tuk lapor diri..malu seh..seb bek dak2 kt ofis nih baik2 belaka (baik ler sgt..:-p)
korang layan la beberapa karenah kengkawan aku di JPTM & JPU nih..
sumenyer sengal2 belaka..hikhikhik


~piss~


~piss~ lagik..


mak dara ngn anak dara..ouw!!!


cobaan tuk angkt almari yg penuh ngn brgn kace.....


lagik lagik ~piss~


yg aku ngh wat tuh ialah kokrok timun(org jawa ckp) cz aku ni org jawe (tp xpndi pn ckp jawe..ckit2 leh ar) ~ngeeeeee~


poyoooooo jer kn dak yg pkai spec mate itam ni..prasan model la tuh..


sedapnyeerrrrrrrrrr...smpi pejam mate..nikmat btol.......


ngaaaaaaaaaaaaanga..jgn smpi tecekik sudeh..


hah!!dandan aku mkn korg snap pict aku..menyampah..........
taw la aku ni G.E.B.U..hahahahahahahahaha


model2 yg xdpt msuk final............
kesiaaaaaaaaaaaannn........

0 comments: